מה עושים אם ננעלתם מחוץ לרכב כשהמפתחות בפנים

למי מאיתנו זה לא קרה פעם בחיים – נועלים את הרכב עם כפתור הנעילה בדלת האחורית והמפתח נשאר ברכב… או מגיעים לנופש, שמים את המפתח לרגע בתא המטען כדי להוציא משהו, שוכחים שהוא בפנים ואופס, טורקים את דלת תא המטען ותופסים את הראש…

עכשיו, מה קורה, אם חס וחלילה יש לנו תינוק ברכב?…. כאן זה הופך להיות מקרה חירום אמיתי.

אז יש לנו שתי עצות עבורכם. תמיד, אבל תמיד, כשאתם יוצאים מהרכב, תוציאו את המפתחות מהסוויץ' ושימו אותם בכיס. לא ביד ולא בשום מקום אחר. פשוט בכיס. כך אין סיכוי שתשימו אותם "לרגע" על המושב, או בתא המטען. כמובן שאם במקרה היה לכם מזל בתוך חוסר המזל והמקרה קרה קרוב לבית ויש מפתח רזרבי בבית ויש גם מישהו בבית – זה די פשוט. הוא מגיע ופותח ויש קוריוז משפחתי שלא הזיק לאף אחד…

אבל אם בכל זאת קרה מה שקרה ואין לכם מזל בתוך חוסר המזל… אז יש כמה אופציות: אם חס וחלילה גם מעורב בכך תינוק שננעל ברכב – לא חושבים פעמיים – מתקשים למשטרה. או לפורץ רכבים אם יש כזה במרחק של דקות מכם. אם אתם במקום חם בשמש ורואים שזה עומד לקחת יותר מכמה דקות, פשוט יתכן ואין ברירה ויש לשבור חלון ברכב. עכשיו, צריך לפעול בזהירות רבה ובחכמה – אם הילד במושב האחורי בצד, אם יש חלון משולש קטן קדמת הרכב, אז שוברים אותו עם אבן בזהירות רבה ככל האפשר. כדי שלא יעופו זכוכיות על הילד. אם אין לנו מזל עם סוג הרכב ואין חלון משולש קטן, שוברים את החלון בדלת הקדמית בצד שיש פחות סיכוי שהזכוכיות יפגעו בילד.

אם התינוק נמצא במושב הקדמי – אותו כנ"ל אבל שוברים חלון דלת אחורית או חלון משולש אחורי, אם יש כזה (אל תשברו חלון קדמי או אחורי של הרכב – הם פשוט הרבה יותר יקרים וגם כי עם חלון קדמי שבור פשוט אי אפשר לנסוע.

אם ננעלנו בחוץ בלי סדרת הפחד של תינוק ברכב, אז אין מצב חירום, אלא סתם מצב מעצבן ואז כמובן שאין צורך לערב משטרה, אלא מנעולן פורץ מנעולים שיגיע ויחלץ אותנו מהצרה הזו.

מוגש על ידי גיא אלון – מנעולן / פורץ מנעולים במרכז טל. 052-4204002


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *